Darba vieta
3 atsauksmes par “Tatjana Zubare”
-
Ilze Krūkle
•Plusi-
MīnusiZobārste Zubare -Ļoti neiejūtīga daktere. Uzskatu, ka viņai tiešām nevajadzētu strādāt par bèrnu zobārsti. Attieksme kā padomju laikos. Rentgenu neuztaisīja. Bèrns saka, ka slikti iešpricēja, pat nepagaidīja kad iedarbojas un uzreiz sāka uzrbt. Kad teica, ka sāp- tad atbildēja: " ko tu te runā, tev nekas nesāp. Vai man to vajag, man to nevajag, pats nemāki zobus tīrīt, tad ciet tagad". No sērijas - sīkais turi muti ko gan saproti. kad to izdzirdot, iegāju kabinetā, izdzina mani ārā. Samocīja bèrnu riktigi. 11gadnieks turējās cik var, bet tāpat saraudājās. Kad prasīju, kadēl neliek baltās plombes bet sudraba dabuju atbildi, ka tas maksas pasàkums. Prasīju, kādēl mani par to neinformèja, jo esmu gatava samaksāt. Tad dabūju lekciju uzbrūkošā tonī, ka redz sudraba antibakteriālas un ko es vispār sajēdzot. Nekad vairs nevedīšu savu bērnu pie šīs mocītājas. Abi koridorī saraudājāmies, mazias - no samocīšanas. Es - no tā, ko esmu nodarījusi savam bērnam viņu turp aizvedot. Dabūju vest bērnu uz citu zobārstniecību, lai pievīlē plombes, jo pretējā pusē kopā zobus sakost nevarēja :(( Teica arī, ka 3 plombes NEKAD neliekot, neuztaisot pirms tam rentgenu.
-
Dženna
•PlusiNodaļas vadītāja ir savā vietā! Superīga zobārste, ārkārtīgi saprotoša un iejūtīga! Visu cieņu! Paldies!
Mīnusi“Zobārste” - Tatjana Zubare Vairākus mēnešus mocījos ar zobu sāpēm. Ieteica man Šarlotes poliklīniku. Ieejot iekšā kabinetā uzreiz skarbā tonī jautājums “ kādas problēmas?” Es pastāstīju savas sajūtas, man pārbaudīja zobus un viņa teica “ vai nu es esmu akla, taču neko neredzu”. Paskatījās uz māsiņu un manā klātbūtnē pateica “meitene simulē un pārspīlē sāpes”. Es teicu “ Es maksātu naudu, lai simulētu?” Viņa skarbi atcirta, ka tur nekā nav, lai eju taisīt rentgenu. Visi pārējie dakteri ir jauki un pieklājīgi! Atnākot atpakaļ viņa apskata rentgenu bildes un saka “ šeit nekā nav, nekas Tev nesāp “ Uz ko es atbildēju “ kad pieskārāties konkrētam punktam man pārskrēja strāva pa visu ķermeni un nerviem un uzreiz asaras acīs, jo sāpes ir milzīgas” Viņas atbilde ļoooti skarbā tonī “ gribi redzēt cik tālu ir vispār nervs no zobiem?” Nesaprašanā par šo visu, es apmulsu, jo es neko neteicu par zoba nervu, bet nu labi, nav svarīgi. Zubare - ir tikai viens caurums ,bet tas nav tur kur rādi. Taisīt viņu vai nē? Izteica to tā, ka acīmredzami nav ieinteresēta un izbola acis. Uz ko , pašsaprotami pateicu “nē, meklēšu citu speciālistu” Un viņa pateica “ej meklē citu” Paldies nodaļas vadītājai Maijai Drīksnei par palīdzību un sapratni, uzreiz apskatīja zobu, sadakterēja un apskaidroja visu detalizēti un skaidri kāpēc ir sāpes un ieteica ļoti daudz lietas , ko darīt turpmāk. Sākumā es ienācu un izteicu to, ka ļoti baidos, ir paniskas bailes. Ārkārtīgi neiejūtīga, rupja un nav savā vietā, ja reiz nodaļas vadītājai ir jāizdara līdz galam zobārstes darbs!
-
Lana
•MīnusiĻoti nelaipna, lecīga, nemaz neuzklausa, kas par problēmu, kāpēc atvedu bērnu. Apskatijās, nav caurumi, tinaties. Paldies Dievam neko nevajadzēja pie viņas labot. Vienmēr visi iesaka Šarlotes klīnikas zobārstniecību, bet cik esmu bijusi nekad neesmu aizgājusi apmierināta, vienmēr kaut kādi starpgadījumi.